aku dah buang kau lahhh

ehem-2 ! hr nehh aku nak feeling sikit . hehe . baru-2 nehh aku dpt tao H yg aku pena syg gilak-2 ada kapel laen . huhu . pedihhhhhhh sgt !!!! ampa imaginekan , dah nak dekat staon lebih , baru aku dapat tao ! mmg pandai aa H simpan rahsia ! yg ksian sgt , kapel H tuu amek SPM taon nehh and dpt tao pon time SPM . iskkkk-2 sedihh ooooo ! aku ? plus-2 sedih aa ! :'(
cmna buleh tkantoi ? cmny cita dea . . . . .
aku kan tao pswd fb H nehh . kan kannn ? dah tuu aku saja laa nak gelebek fb dea . actually , aku bkn jenis control-2 nehh . not my type tp ntah laa . aku qasa mcm nak gelebek gak . so aku pon bkak laa bhgian privacy and tgk kat block person . then , aku npk nama ZAIBUNISA SABIR MOHD . aikkkk ? sapa pmpuan nehhhh ? then aku pon tanya laa H . dea ckp pmpuan tuu EX dea . EX tao . dah lama clash since H form2 . yg memelikkan fikiran aku , fb H tuu baru jaa buad taon nehh then cmna plak dea buleh tao fb EX dea if depa dah tak contax ! ini tak buleh jadiiiiiii . ada something wrong ! next , aku add laa si Z nehh guna fb aku sbb aku qasa mcm H MENIPU jaaa . then si Z pon apprve and inbox aku . dea tanya aku nehh nak try anco kan relation org or mmg gf si H . aku ckp aa aku mmg gf . at the same time , si H neh on fb aku ! hadoiiiiiii ! ta sempat nak bertanya , si H tuka pswd fb aku ! goram den !!!! aku dah ta buleh in fb aku so aku guna fb adek aku a.k.a si bongok . HAHA . then add si Z and aku dgn dea chat . mcm-2 aku tanya . rupa-2 nya , depa dah kapel nak dkt staon lebih gak . depa kapel after 4 bulan aku kapel dgn H . ya allah . sedih hati aku . dah lama kau tipu aku rupanya . bg menguatkan lagi bukti , si Z sent kat aku suma mcg dea kat fb and fon kat aku . then , H pon terkantoiiiii . yg buad aku sedih sgt-2 , H kutuk aku . dea ckp kat si Z , aku nehh BETINA YG NAK ANCO KAN RELATION DEPA . pastu aku nehh PSIKO . sampai hati ang H . remuk+anco+luka hati aku . :'(
napa burukkan aku ? sbb nak tutup salah ang ? apa makna ang selama neh kapel dgn aku ? lps tuu kann , dea merayu-2 kat aku balik sampai SEKARANG . dulu masa aku tak terguris , ang tamo jaga hati aku . now aku dah taleh terima , baru lahhh nak ckp menyesal bagai . soryyyyy :) aku dah ta kenal ang . merayu laa sampai bila-2 , aku takan terima ang dah . for girl-2 yg lain , jgn aa cinta mati sgt sbb kita tatao perasaan bf kita . nnty bila dah terKANTOI mcm HANIF HAFIZ CHING , time tuu dah tak guna .
credit to HANIF sbb dah buad aku tak percaya suma LELAKI . :)
now , hati aku dah okay balik tp aku takan kapel dah lps neh sampai jodoh aku yg betul-sampai . ALLAH ada kat sisi aku . DEA akan bg yg lagi better dr HANIF . insyaallah .
to ZAIBUNISA : jgn ingat lelaki yg tatao hargai you . akan ada lagi yg lebih baik . :)

(aku takan nanges) <3

1 comment:

  1. wow . baguslah atin ... takecare , tq about this atin better laa tau awal. hehhehe

    ReplyDelete

Copyright@Segala Yang Tercatat diatas Adalah Hakmilik Fatin sahaja