i wish we still like before

assalamualaikum . . . .

hari neh aku nak buka kisah hidup aku dgn sahabat aku yg paling aku sayang . aku kenal dgn dea since aku darjah satu . lama kannn ? hehe . aku neh jenis pelupa tapi nak lupakan kenangan aku dgn dea masa kecik-2 dulu , aku rasa sampai aku mati aku akan bwk memory tuu . dea antara org yg aku syg gilak-2 dlm hidup after DALY . problem aku dea tao . sumpah dea baik sgt dgn aku ! tapi entah napa , now aku dgn dea dah mcm org yg tak penah knl . aku pon tatao . salah aku ka sahabat ? aku ka yg buat hubungan kita cmni ? sedangkan dulu , kita rapat jaa . napa ? dulu time aku sedih , dea ada . happy kan aku balik . bwk aku jenjalan . sumpah aku rindu suma tuu ! aku rasa , aku JUST rasa okay . aku tak 100% sure , ang jaoh kan diri sbb aku dah ada bf . hey , even aku dah ada bf , ang tetap ada dlm hati aku . cuma yg bezanya , tangga ke-2 laa :) tapi its okay , ang tetap kwn aku .

tapi aku tak touching pon sbb ang dah ada gf . hmm . aku harap lps neh , even kita dah tak mcm dulu but atleast ang tak lupa aku sebgai kwn ang . thanx sbb jadi sahabat aku yg paling baik . aku hargai sgt walaupun sekejap . walaupun baru 13 tahun relation kita sebgai kwn . love you buddy ^^ .


No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat diatas Adalah Hakmilik Fatin sahaja