BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
dah lama tak bukak blog . dah bersawang pon haaa . hishhh . kena kemas-2 perabot suma . bersepah ehh ! >.< actually kannnn kannnnn . sem 4 aku baru jaa melabuhkan kain , tirai , tingkap and sebagainya . weeee ^^ . akhirnyaaaa , setelah hari-2 yg menekankan kepala otak aku . LAW , BO , MALAYSIA ECONOMY AND FOR SURE , OPERATION MANAGEMENT YG SGT ANNOYING dah abeh ponnnnnn exm ! :) now dada dupdapdupdap tggu result jaa . sebulan lebih lagi chill nurul fatin . insyaallah kau dpt result yg okay . aminnn . bubye sem 4 yg memenatkann , hye cuti yg menarikkan . kuikuikui . ntok plan cuti yg sebulan lebih neh , aku and family insyaallah will be going to LANGKAWI . excited ohhhh ! tak sabaq ehh ! btw , mlm neh aku nak pegi tgk wayang dgn aunty tersayang aku . :D bubye buddies , sayang sikit , mmmuahh ! okay cunnn :*

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat diatas Adalah Hakmilik Fatin sahaja