:)

lamanyaaaa tak jenguk blog . neh laa baru ada masa nak tengok pon . jap ja kan masa berlalu ? pejam celik pejam celik dah nak puasa then raya . alahaiiii . cepatnya masa berlalu . aku pon dah masuk sem 5 . just one semester more then i'll graduate . huhu . ntok sem neh takdak masalah sgt . got new friends MARINA and SUZZLINNA . comel jeee ^^ . and my bie : makin sayang kat dea ! dulu-2 , sumpah menyampah gila kat dea ! sampai cakap kat kwn-2 , aku takkan kapel punya dgn dea tp last-2 ? haha . dah jadi og tersayang pon haa . moral of the story , jgn benci sgt , nnti melekat . macam saye :D kapel tetap kapel tp study tetap focus . sape cakap lao kapel study mesti fail ? no , actually lao cara kita betul , takkan fail punya . know how to devide your time . lao tme study , focus . time dating focus pon bolehhh . haha . then baru laa berat sama di pikul , ringan sama di jinjing ! time aku final sem lps , my bie laa jadi mangsa kena dgar aku menghafal subjek yg mmg dea takkan faham . sampai kdg-2 he said "bb neh gila laa" haha . aku tak salahkan dea . and sbb dea tolong dgar aku membebel section , kes-2 , akta , aku bleh genggam anugerah dekan . thanx sayang ! so , bg aku , ada org tersayang laaaagiiii bg aku semangat nak study :)

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yang Tercatat diatas Adalah Hakmilik Fatin sahaja